Ray-Ban Envision

פורסם: 23 ביוני 2013 מאת IRAS בנושא fashion

Ray-Ban מותג המשקפיים המוביל בעולם ובישראל מציג קמפיין עולמי חדש המשלב אסטרטגיה חדשה: Ray-Ban Envision – החזון החדש- המאפשר לך להיות מי שאתה בזכות איכות יוצאת דופן וטכנולוגיה מתקדמת, ומציג  5 סיטואציות שונות המספרות את סיפור המותג . 

הקמפיין החדש של RAY BAN מתמקד  בטכנולוגיה הייחודית של המותג, ומעביר דרך דמויות צבעוניות בסיטואציות שונות, את הרעיון ש Ray-Ban מאפשר לך להיות מי שאתה בזכות איכות יוצאת דופן וטכנולוגיה מתקדמת: עמידות גבוהה, הגנה מפני סנוור, שרידות לאורך זמן ועיצוב המותאם לאנשים בעלי אורך חיים דינאמי המחפשים אחר השילוב המושלם בין איכות לאופנה!

הקמפיין העולמי החדש של המותג RAY-BAN  צולם במילאנו בחודש מרץ האחרון וממחיש את רוח המותג – Never Hide, במשמעות של האומץ לבטא עצמך, לבטא אמונותיך ואת אישיותך באופן חופשי. הקמפיין מהווה מחווה לכוח הנדרש בכדי להיות נאמן לעצמך, להיות החולם שרואה את העולם אחרת והולך אחר החזון שלו.

מאז שהוקם המותג Ray-Ban, איכות העדשות הייתה כמנוע למשקפי השמש. סיפור העדשה בא לידי ביטוי בקמפיין הייחודי אותו צילם הצלם הנחשב מארק סייליגר שלצידו הסטייליסטית המוכרת קולין אטווד. הקמפיין חוגג את המאפיינים השונים של עדשות Ray-Ban האגדיות ומחולק, לפי אופי העדשות, ל – 5  פריימים ב-5 לוקיישנים שונים – עמידות גבוהה, הגנה מפני סנוור, שרידות לאורך זמן, עמידות נגד שבירה ועיצוב המותאם לחיים הדינאמיים.

1 2 3 RB_OldRockers_30x40.indd 5

כתיבת תגובה