אירוע השקת ברדוגו בישראל- 2012

פורסם: 28 ביולי 2012 מאת IRAS בנושא Uncategorized

 

אירה סימונוב, 21/03/2012
אתמול הייתי בהשקה של TOUS אצל שגריר ספרד בישראל.                                                                     
אלברו אירנזו, אירח אתמול בערב את בעלי המותג – רוזה סאלוואדור TOUS, ואת מנכ"ל אלפא תכשיטים, רונן שמיר. הזוג טואוס שהגיעו לארץ במיוחד לרגל השקת החנות הראשונה בישראל, הגיעו להתארח באירוע קוקטייל יוקרתי שנערך בביתו של השגריר, עם סלבריטאים רבים שהגיעו להציץ בקולקציה החדשה.
מותג האקססוריז  TOUS  הגיע לישראל.
 החנות הראשונה של המותג נפתחת בקניון עזריאלי בתל אביב, החנות בקניון תהיה החנות הראשונה של הרשת בישראל.
המותג TOUS מציע מגוון רחב של תכשיטים, אקססוריז, תיקים, משקפי שמש ובשמים לנשים, גברים, תכשיטים ואביזרים לילדים ותינוקות , עיצובים ייחודים ויוקרתיים  המתאימים לטעמם ולכיסם של קהל הצרכנים הרחב.
את השקת החנות הראשונה בתל אביב ילווה קמפיין פרסומי עולמי בכיכובה של ג'ניפר לופז . קמפיין הפרסום, המבוסס על שפת המותג הבינלאומית, הינו אותו קמפיין אשר מופיע בכל העולם.
סיוון קליין, שנבחרה לערב אחד להיות הפרזנטורית של רשת התכשיטים ודגמנה את קולקציית התכשיטים. קליין התאהבה בסמל המוכר של המותג, הדובי, והסתובבה כמעט כל הערב בדובי גדול מעץ.
קובי פרץ הגיע ביחד עם אשתו ענבל, אירית רחמים הגיעה עם חברות לחגוג את הרווקות אחרי שאת הבוקר פתחה בבית הדין הרבני עם החתימה הסופים על הסכם הגירושין.
אביהו שבת הגיעה עם החברה הצמודה ובילה את הערב על הבר עם מייקל הרפז. עמיר גולדברג וילנה ראלף הגיעו לפרגן והמשיכו כל אחד בנפרד לחתונה אחרת. שביט ויזל הגיעו עם חברות ביחד עם דנה גורצקי והחבר ומאיה מהתוכנית שלוש. פנינה טורנה ובעלה, שחקני מכבי ת"א בכדורגל ניבאלדו ורוברטו קולאוטי, שני יצהרי, ג'וש, חיים צינוביץ', עינת שרוף ולורן זה פז מודחת זה ווייס הטרייה, החליפו שמפניות על הבר.
דני שטג שהגיע ביחד עם אשתו, קארדן דנסקי, שרית בירן ועוד.
תמונות מהאירוע-

כתיבת תגובה