השקת משקפי הראייה והשמש של המותג EMPORIO ARMANI בבית השגריר האיטלקי

פורסם: 13 במאי 2013 מאת IRAS בנושא Uncategorized

 

'לוקסאוטיקה ישראל' הציגה בית השגריר האיטלקי ברמת גן את 

קולקציית משקפי הראייה והשמש החדשה של המותגEMPORIO ARMANI לעונת אביב-קיץ 2013

קולקציית EMPORIO ARMANI לעונת אביבקיץ 2013 הינה פרי שיתוף הפעולה של בית האופנה האיטלקי וחברת "לוקסאוטיקה" העולמית, אשר קיבלה לאחרונה את הזיכיון לייצור, שיווק והפצת המותג הצעיר מבית !ARMANI

קולקציית EMPORIO ARMANI לעונת אביב-קיץ 2013 פונה לנשים וגברים ומתאפיינת בסגנון עיצוב נקי מעודכן ומודרני! 

חברת 'לוקסאוטיקה ישראל' מציגה את קולקציית משקפי הראייה והשמש החדשה של המותג  EMPORIO ARMANI לעונת אביב-קיץ 2013, הפונה לנשים וגברים ומתאפיינת בסגנון עיצוב נקי, מעודכן ומודרני.

הקולקציה הינה פרי משותף של בית האופנה האיטלקי ו"לוקסאוטיקה" העולמית, אשר קיבלה לאחרונה את הזיכיון לייצור, שיווק והפצת המותג הצעיר מבית ARMANI.   הקולקציה הוצגה לראשונה בשבוע האופנה האחרון במילאנו, בו קיימו חברת "לוקסואטיקה" העולמית ומעצב העל GIORGIO ARMANI אירוע השקה ראשון לקולקציה החדשה והמשותפת.

קולקציית משקפי השמש והראייה של המותג הצעיר EMPORIO ARMANI לעונת אביב-קיץ 2013, נאמנה לסגנון המהוקצע ועם זאת הצעיר והרענן של אמפוריו ארמני.

עיצוב המשקפיים מעודן ומודרני בו זמנית הודות לפרטי הגומי העדינים ולגימורים הייחודיים, כאשר הדגמים זמינים בטווח רחב של צבעוניות – מגוונים רגועים וסולידיים, דרך צבעי פסטל קלילים ועד לצבעים מטאליים המשולבים עם עדשות מראה.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

כתיבת תגובה