פקטורי 54 מציגה את קולקציות הנעליים והתיקים לקיץ 2013

פורסם: 27 באפריל 2013 מאת IRAS בנושא Uncategorized

תיקים ונעליים הם כבר מזמן יותר מאביזר משלים, המעצבים מפתחים בכל עונה קולקציות רחבות של תיקים ונעליים אשר משתלבות עם קולקציית הלבוש וגם עומדות בפני עצמן.

תיק אהוב או נעל יפה ואיכותית יכולים ללוות אותנו כמה עונות  ולכן מצדיקים את ההשקעה במותג איכותי.

Factory 54 מציעה אביזרים של מיטב המעצבים בעולם ביניהם, Bally, Versace, M Missoni, Michael Kors Marc Jacobs, Valentino, Armani ועוד. קניינות התיקים והנעלים מתייחסת לאיכויות ולפריטים קלאסיים לצד טרנדים עכשווים, במגוון סגנונות, צבעים וחומרים.

נשים:

מגוון טרנדי מושלם של תיקי "קלאצ'" מוארכים, "טוט" ותיקי יד מחומרים כמו עור, בד וקנבס.

כמו כן, מבחר של נעלי עקב מחודדות, סניקרס מוגבהים וסנדלי גלדיאטור שטוחים. קולקציות האביזרים לנשים משדרגות את המלתחה ומשלימות את מראה הקז'ואל ליום והאלגנטי לערב; שרשראות אוברסייז עם קמעות או במראה קלאסי נקי בצבעים בהירים. עוד בקולקציית האקססוריז, מטפחות מודפסות וצעיפים קלילים.

Emporio Armani מציע אביזרים איכותיים וקלאסיים כמו תיקי עור נחש, תיק מעור בשני צבעים, נעלי עקב וסנדלים בשילוב סריגת קש ותכשיטים בקווים נקיים וצבעים טבעיים עם נגיעות זהב, כסף וברונזה.

Michael Kors תיקים בדגמים וגדלים שונים. תיקי טוט בשילוב לוגו ומנעולי מתכת, ארנקים מוארכים ותיקי קלאצ' בשילוב רצועות מתכת וניטים האופייני למותג. כמו כן, מבחר סנדלי T, סנדלי גלדיאטור, ונעלי עקב מעוטרות ניטים.

Marc by Marc Jacobs פריטים נועזים כמו סניקרס עם פלטפורמה בצבעים קיציים ובשילוב עור בגימור מטאלי, סנדלי עקב בשילוב הדפס מנומר. כמו כן, ארנקים ותיקים מעורות במגוון צבעים עם לוגו המותג.

Versace מותג העל האיטלקי מציע לקיץ נעלי גלדיאטור-רומאיות עם רצועות עור, תיקים מעוטרים באלמנטים יוונים בעור מובלט (סימן ההיכר של המותג) בשילוב אבזמי מתכ כסופים או מוזהבים עם לוגו המדוזה.

Missoni סנדלי פלטפורמה ועקב גבוה בשילוב חומרים וטקסטורות, ומוקסינים במראה הזיג-זג האופייני למותג.

M. Missoni תיקי קלאצ' בשילוב חומרי קנבס, מתכת וקש, וצעיפי כותנה דקה.

Juicy Couture תיקי עור ובד בהדפסים קיציים ושרשראות עם קמעות (Charms).

Etro נעלי פלטפורמה, עקב וסנדלים שטוחים במגוון צבעים ובשילוב אלמנטים אתניים.

Red Valentino תיקי כתף קטנים עם פפיון ענק או בשילוב סרטים, גימורי קרושה ורקמות. כמו כן, סנדלי פלטפורמה וסנדלים שטוחים בשילוב פרחים.

Repetto כאופייני למותג שהחל מביגוד לעולם הבלט, נעלי בלרינה במגוון צבעי פסטל קיציים ונעלי סליפרס בעורות איכותיים המזוהים עם המותג בגימור לכה.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

כתיבת תגובה