ברנץ מבעבע עם ניר צוק והקפסולה במסעדת קורדליה

פורסם: 7 בינואר 2013 מאת IRAS בנושא Uncategorized

28 לדצמבר, יום שישי בצהרים, הוזמנתי  ל"מיצג קולינרי מבעבע" בניצוחו של השף ניר צוק שנערך בשיתוף עם  מועדון היין של יקבי רמת הגולן"הקפסולה".

 הארוע התחיל ברחבה שלפני במסעדתו של השף ביפו,  "קורדליה",  השף ניר צוק הכין מאכלים טעימים מפירות וירקות טריים , בתוספת רטבים בלבד.

לאחר מכן נכנסנו למסעדה וזכינו לטעום ממנות המסעדה המופלאות.

 בין המנות המדהימות התכבדנו ביין מבעבע וביין מוסקט  של יקבי רמת הגולן.

מועדון הקפסולה

מועדון היין לצעירים "הקפסולה", מבית היוצר של יקב רמת הגולן, הוקם במטרה לחשוף ולהטמיע בקרב צעירים בגילאי 20-40 את תרבות היין האיכותי. במסגרת המועדון נערכים אירועים ופעילויות שונות ומגוונות, החל מסדנאות יין בנושאים שונים, דרך אירועי טעימה וחוויות המשלבות בין יין ואוכל טוב במסעדות שונות ברחבי הארץ.

המטרה המרכזית של הרחבת קהל צרכני היין האיכותי בישראל וקירוב צעירים לעולם התוכן העשיר של יין איכותי קשורה לאסטרטגיה ולחזון של היקב מיום הקמתו – לקדם את תרבות היין האיכותי בישראל.

הנרשמים למועדון מקבלים כרטיס חבר המקנה הטבות והנחות בחנויות יין ובמסעדות שונות ברחבי הארץ. כמו כן, מתקיימות פעילויות בלעדיות לחברי המועדון דוגמת סדנאות יין, אירועי תרבות ומוזיקה, מסיבות יין, מפגשים עם מרצים אורחים מתחום היין וסיורים מקצועיים. ההצטרפות מתבצעת באמצעות גלויות הרשמה באירועים וכן בדף "הקפסולה" בפייסבוק. הפעילויות הייחודיות והתקשורת עם חברי "הקפסולה" מתקיימות במגוון ערוצים.

ומועדון "הקפסולה" מתווסף לשורה של פעילויות למען קידום תרבות היין בישראל אותן מוביל היקב והוא ללא ספק חוליה חשובה בשרשרת איכותית ומוקפדת של פעילויות אשר חושפות בפני קהלים ממוקדים את עולם היין המרתק בדרך מהנה וטעימה גם יחד.

ביניהם בית הספר לניהול תחום היין "ווייטרס" בשיתוף חברת "זמן אמיתי" – המיועד לקהל המקצועי, שותפות בתכנית המסעדנות החדשה מיוזמתה של עירית שנקר, במסגרת בית הספר ללימודים גבוהים "שנקר", , שיתופי פעולה קולינריים עם "האטלייה" של טלי פרידמן בירושלים ו"בישול גלילי" של ארז קומרובסקי במצפה מתת שבגליל העליון, וכמובן הפעילות במסגרת מועדון היין הוותיק בארץ, "בציר טוב", שנוסד על ידי היקב ב-1992 ומונה מעל 5000 חברים, ועוד.

 יקב רמת הגולן

יקב רמת הגולן נחשב לאחד ממובילי תעשיית היין האיכותי בישראל. היקב שייך לארבעה קיבוצים אל רום, אורטל, עין זיוון וגשור, וארבעה מושבים רמת מגשימים, יונתן, אלוני הבשן ורמות נפתלי, שהם גם בעלי הכרמים.

מאז היווסדו ב– 1983, משווקים יינות היקב תחת שלושה מותגים מובילים: "ירדן", "גמלא" ו"גולן". כיום, נחשב היקב למוביל בישראל באיכות היינות, בטכנולוגיה חדשנית ובאקלום זנים איכותיים חדשים באזור גידול רמת הגולן.

הערכים של היקב ניבטים ומשתקפים בכל רבדי היצירה והעשייה שלו – החל בכרם וכלה ביין הנמזג אל הכוסות, במטרה לקדם את חזון פיתוח וקידום היין ותרבות היין האיכותי בישראל.

פעילותו שינתה את תפיסת עולמו של הצרכן הישראלי, היוותה נדבך חשוב בפיתוח תרבות היין בארץ והציבה את ישראל על מפת היין העולמית.

כל היינות יחד גמלא שמורה צילום גלעד לרום

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

כתיבת תגובה