McGregor מותג הפרימיום האמריקאי משיק קולקציית אביב – קיץ 2013

פורסם: 15 במרץ 2013 מאת IRAS בנושא Uncategorized

McGregor מותג הפרימיום האמריקאי הוותיק בעל מורשת ארוכת שנים המציע פריטים יוקרתיים מעוצבים בסגנון ספורט-קז'ואל אמריקאי לגברים, נשים וילדים משיק לראשונה בישראל בחנות הדגל הראשונה בקניון עזריאלי ,את קולקציית אביב- קיץ 2013 . הקולקציה מחולקת ל- 5 קבוצות עיקריות הכוללות Sports wear לגברים ונשים, קבוצת Twenty one Collection  -צעירה ברוחה, קולקציית ילדים וקולקציית Distinction יוקרתית לגברים.

Women'swear

באביב הזה הקולקציה מפנה את מבטה אחורה לשנות ה- 50 אבל משלבת את גישת חוכמת הרחוב של האישה מהמאה-21. קולקציית העונה לוקחת את הבלייזרים, מכנסי הכותנה וחולצות פולו ומשדרגת אותם למראה מיקס אנד מאץ שמקפיץ את הלוק לעונה הנוכחית ומעניקה לה לוק עכשווי. הבגדים הספורטיביים יחד עם חולצות רוגבי שחוקות, חצאיות עיפרון ומחאות שנות החמישים שמלוות עם פרחים יצרו את הקולקציה מודרנית סקסית ובלתי צפויה.

בדי הקולקציה הם בעיקר טבעיים ורכים עם המון תערובות ומצעי כותנה, בתוספת לפרינטים עדינים שמתאימים לשמלות נשיות לטיול על החוף.  יחד עם זאת ניתן למצוא דגמי ספורטיביים "קשוחים" בצבעי הקולור בלוק או עם סגנון פסי רוגבי סטייל.

Men's wear

קולקציית הקג'ואל לגברים העונה בצבעים נקיים וטריים, כחול אינדיגו וכחול נייבי יוצרים את הרקע במערך הקולקציה עם שילוב של צבעי פסטל וצבעים בהירים. אריגי הכותנה בדוגמת המשבצות או הפסים מעבירים תחושת חופשה ליד הים.

המראה הספורטיבי-קג'ואל מכיל בתוכו אלמנטים "חכמים" וצעירים לפריטים קלאסיים כמו מקטורנים ומכנסי בד. ההשפעה של הספורט מעניקה טוויסט לפריטים שמאופיינים עם הגבר הקלאסי ומשחקת עם השילובים של חולצות קירקט בשילוב מכנסי קצרים או חולצות רוגבי תחת ז'קטים ומקטורנים. עוד בקולקציה חולצות כותנה אוקספורד מכובסות עם ז'קט ניילון וחולצות פסים בשילוב סאטן.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

כתיבת תגובה