"אירוקה" חוגגת 75 שנה למותג "רייבאן"

פורסם: 28 ביולי 2012 מאת IRAS בנושא Uncategorized

אתמול הוזמנתי להשקה חגגית של רשת משקפי השמש המובילה "אירוקה" שחוגגת 75 שנה למותג "רייבאן" ומשיקה, בהשקעה של 10 מליון שקלים, רשת בת 11 חנויות "פופ-אפ" אשר יציגו 200 דגמים מרהיבים למשך חודש בלבד, במסגרת חגיגות 75 שנה העולמיות למותג רייבאן

הקולקציה המרהיבה תושק ב 11 חנויות "פופ-אפ" של רייבאן באירוקה בפריסה ארצית ותשווק לתקופה של כחודש ימים בלבד.

לאירוע בחנות הדגל בעזריאלי הוזמנו סלבס רבים: משה פרסטר ,יונתן יוגמן, יואב צוקר

מורן אייזנשטיין ,חן אבני ועוד

אודות רייבאן: רייבאן הוא מותג משקפי השמש המוביל בעולם. המותג נוסד בשנת 1937 בארה"ב ונועד בתחילה לספק משקפי שמש לחיל האוויר האמריקאי – עובדה שהעניקה לדגמים את השם "משקפי טייסים". המותג רייבאן הפך במרוצת השנים למועדף על כוכבי הוליווד וסלבריטאים רבים ברחבי העולם. המותג רייבאן הנו מותג משקפי השמש הנמכר ביותר בעולם.

קולקציה מציעה 7 קבוצות המייצגות את הטרנדים המובילים במותג לאורך השנים

Aviator Collection – משקפי טייסים

קולקציה זו מציגה את הטרנד הבולט ביותר של המותג והוא משקפי הטייסים אשר הומצאו בשנת 1937. הדגמים שואפים למצוינות פונקציונאלית ונחשקים בשל המראה האגדי שלהם אשר במקור, נועדו בכדי למנוע את הסנוורים שחשו הטייסים של כוחות ארה"ב מהשמש החזקה. הדגמים בקולקציה זו משלבים בין עיצוב קלאסי לטכנולוגיה החדישה ביותר, אשר שינתה את פני החברה לתמיד.

  Ray Ban Wayfarer Rare Prints Collection – מהדורת הדפסים נדירים

קולקציה זו מבוססת על משקפי ה –  Wayfarer שהיו הטרנד הלוהט של שנות ה-80 המאוחרות, כדוגמת משקפי השמש אשר הופיעו בסרט "האחים בלוז", בטוויסט עדכני. הדגמים לעונת קיץ 2012 מציעים שילוב ייחודי של הדפסים נדירים וצבעוניות מדליקה במיוחד בהצדעה לעיר לונדון ולעולם המוזיקה.

Clubmaster Collection – משקפי רטרו

קולקציה זו היא אחת מההקלאסיות ביותר של המותג המפורסם השואבת את השראתה מסטייל הרטרו שבלט בשנות ה-70. הדגמים מציגים חידושים מתקדמים ושילובי צבעים מקוריים כגון: שילוב מסגרות דומיננטיות בצבעוניות נועזת עם עדשות חלקות.

Collection Cats – המראה החתולי

טרנד המראה החתולי אשר בולט בסדרת המופת 'מאד מן' מגיע היישר משנות ה-50 וה-70, משקפי השמש בטרנד החתולי יוצרים אשליה של עיניים מלוכסנות ומעניקים מראה סקסי, נשי ומלא עוצמה. קבוצת קולקציה זו של המותג מציעה מגוון רחב של סגנונות ודגמים המתאימים לכל אחת.

Round Collection –  קולקציית משקפיים עגולים

קולקציה זו מבוססת על טרנד המשקפיים העגולים, בסגנון משקפי השמש המפורסמות של הזמר ג'ון לנון. דגמי הקולקציה מבוססים על ילדי הפרחים של שנות ה-60' ומעניקים לוק היפי, מתוחכם ומגניב במיוחד. הדגמים בקולקציה מגיעים עם מסגרת צבעונית העשויה ממתכת, או מעור אמיתי. לא רק המסגרת זוכה לטביעת עיצוב ייחודית, גם את העדשות ניתן למצוא בצבעים קלאסיים לצד צבעוניות דומיננטית, כגון, ורוד בייבי, תכלת אקווה וירוק בקבוק.

Ray Ban Craft – קולקציית עור אמיתי

תת-קולקציה בתוך קולקציית המשקפים העגולים, אשר מציגה למעשה את ההתפתחות המפוארת ביותר של טרנד המשקפיים העגולים, המושקים מחדש עם חומרים יוקרתיים וחדשניים. הדגמים בקבוצה זו משלבים בין עבודת עור חדשנית לבין ספקטרום של צבעים והדפסים. כל דגם נתפר בעבודת יד בכדי להשיג לוק אותנטי שלא ניתן לחיקוי.

Ray Ban Kids – קולקציית ילדים

הסטייל המדליק והחדשנות העיצובית של המותג מגיעים גם בעיצובים ייחודיים לילדים שזקוקים גם הם, להגנה מרבית מהשמש. קולקציית הילדים של המותג מציעים דגמים וטרנדים מובילים מקולקציות הנשים והגברים בהתאמה לעין שזקוקה להגנה ייחודית ולמבנה הפנים הקטן.

טווח מחירים: 249-877 ₪

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

כתיבת תגובה